REKLAMA
Znaleziono 1378 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Koleją na Warmię i Mazury. Jest wariant inwestorski dla linii Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżyckoartykuł
Pokaż artykuł
Koleją na Warmię i Mazury. Jest wariant inwestorski dla linii Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżycko
Pełnomocnik rządu ds. CPK Maciej Lasek zatwierdził wybór wariantu W14 jako wariantu inwestorskiego dla linii kolejowej nr 29 na odcinku Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżycko. Co ważne, przebieg ten na podstawie badań ankietowych uznawany był za najbardziej preferowany przez mieszkańców. Charakteryzuje go m.in. powstanie dwunastu nowych punktów obsługi podróżnych oraz wykorzystanie istniejącej linii kolejowej na odcinku Ostrołęka – Śniadowo – Łomża. 
[dolnośląskie] Mamy 197 Orlikówartykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] Mamy 197 Orlików
Zakończył się rządowy program budowy Orlików. Ze wstępnych zestawień wynika, że najwięcej powstało i...
Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego będzie przebiegać przez polkowicką strefę ekonomicznąartykuł
Pokaż artykuł
Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego będzie przebiegać przez polkowicką strefę ekonomiczną
Nie przez centrum miasta, a przez polkowicką strefę ekonomiczną będzie przebiegać Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego. Wariant rekomendowany do realizacji będzie tematem ostatniego spotkania z cyklu konsultacji kolejowych. Spotkanie zaplanowano na 13 września w siedzibie Uczelni Jana Wyżykowskiego w Polkowicach.
W Szczecinie otwarto dwa nowe przystanki kolejowe [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Szczecinie otwarto dwa nowe przystanki kolejowe [ZDJĘCIA]
Od wtorku 16 lipca dla podróżnych dostępny jest nowy przystanek Szczecin Łasztownia. Lepszy dostęp do kolei pracownikom pobliskiego parku przemysłowego oraz okolicznym mieszkańcom zapewnia także przystanek Szczecin Dunikowo. To kolejne nowe przystanki, które powstały w ramach budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej. Efektem inwestycji jest wygodniejsza podróż pociągiem w kierunku centrum Szczecina oraz Stargardu i Gryfina.
Sady Antoniukowskieinwestycja
Pokaż inwestycję
Sady Antoniukowskie
Białystok, Antoniuk, Ukośna
[małopolskie] Tarnów: Wiadukty do przebudowy – harmonogram pracartykuł
Pokaż artykuł
[małopolskie] Tarnów: Wiadukty do przebudowy – harmonogram prac
Rozpoczęły się remonty wiaduktów kolejowych przeprowadzane przez PKP PLK, w ramach projektu "Moderni...
Wybrano wariant inwestorski linii kolejowej CPK – Płock – Włocławekartykuł
Pokaż artykuł
Wybrano wariant inwestorski linii kolejowej CPK – Płock – Włocławek
Pełnomocnik rządu ds. CPK zatwierdził wybór wariantu W41 jako wariantu inwestorskiego dla linii kolejowych nr 5 i 50 na odcinku węzeł CPK – Płock – Włocławek. Przeprowadzona analiza wielokryterialna wykazała, iż wariant W41 uzyskał najwyższą ocenę oraz charakteryzuje się najmniejszą liczbą nieruchomości zabudowanych niezbędnych do pozyskania w celu realizacji inwestycji. Odcinek ten będzie ważnym elementem linii CMK Północ, a także transeuropejskiej sieci transportowej TEN-T.
Janów Lubelski i Biłgoraj zyskają połączenia kolejowe z Lublinemartykuł
Pokaż artykuł
Janów Lubelski i Biłgoraj zyskają połączenia kolejowe z Lublinem
Janów Lubelski i Biłgoraj zyskają połączenia kolejowe z Lublinem. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla budowy nowej linii. Dokumentacja za ponad 23 mln zł netto będzie zrealizowana w ramach rządowego „Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r.”.
Powstanie konstrukcja morska przy pierwszej elektrowni jądrowej w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Powstanie konstrukcja morska przy pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce
W czerwcu 2023 r. rząd uchwalił program wieloletni, który zapewnia finansowanie kluczowych inwestycji na Pomorzu towarzyszących strategicznym projektom energetycznym. W ramach środków z programu powstanie nowa linia kolejowa, nowa droga krajowa oraz konstrukcja morska do rozładunku (MOLF). Na realizację tych inwestycji łącznie przewidziano ponad 4,7 mld zł. Porozumienie określające zasady współpracy przy budowie MOLF podpisały 19 lipca 2023 roku Polskie Elektrownie Jądrowe oraz Urząd Morski w Gdyni.
Koleją z Tarnowskich Gór i Zawiercia bezpośrednio na lotnisko. Trwają prace na linii 182artykuł
Pokaż artykuł
Koleją z Tarnowskich Gór i Zawiercia bezpośrednio na lotnisko. Trwają prace na linii 182
Od początku roku trwają prace budowlane związane z rewitalizacją linii kolejowej nr 182 Tarnowskie G...
Trasa kolejowa Sucha Beskidzka – Żywiec zyska nowy standard. Jest umowa na inwestycjęartykuł
Pokaż artykuł
Trasa kolejowa Sucha Beskidzka – Żywiec zyska nowy standard. Jest umowa na inwestycję
Krótsze podróże, większe komfort i bezpieczeństwo – takie efekty ma przynieść modernizacja linii kolejowej, łączącej województwa małopolskie i śląskie. PKP PLK S.A. podpisały umowę z wykonawcą za ponad 360 mln zł netto na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego między Suchą Beskidzką a Żywcem w ramach KPO.
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]
W Łodzi powstaje tunel średnicowy, który przyspieszy codzienne podróżowanie po mieście i umożliwi nowe połączenia z innymi miastami. Zaglądamy na place budowy poza centrum: stacji Koziny, dworca Żabieniec i Łodzi Kaliskiej.
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Wrocław i Pragę połączy kolej dużych prędkości? Czesi przystępują do analizy opłacalności tej inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław i Pragę połączy kolej dużych prędkości? Czesi przystępują do analizy opłacalności tej inwestycji
Czeski Zarząd Infrastruktury Kolejowej (Sprava Żeleznic) rozpisał przetarg na sporządzenie studium w...
REKLAMA